دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم
دختری از جنس قلم

دختری از جنس قلم

با ارزش ترین دارائیم مدادی ست که با آن رؤیاهایم را می سازم

هیچگاه فراموش نکنید

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام خانم صادقی
من وبلاگ شما رو از سایت آقای احمد ربیعی پیدا کردم. وبلاگ قشنگی دارید. موزیکش هم قشنگه ولی عکس پس زمینه اش نه، چون اسلامی نیست. البته جسارت نباشه، من فقط نظر شخصیمو بعنوان یه کامنت بهتون گفتم. امیدوارم جسارت نشده باشه.
شما کلاس فری دیسکاشن خوب تو قم سراغ ندارید؟ من شنیدم جهاد دانشگاهی داره، اما من حس بدی نسبت به جهاد دانشگاهی دارم. شاید به خاطر هزینه های گرونش باشه.

سلام
ممنون که نظرتون رو گفتین حتما عوضش میکنم ...
کلاس های فری دیسکاشن زیادی هست میتونید از موسسه های دیگه ای استفاده کنید...

فروردین جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 ب.ظ http://ashteroh.mihanblog.com/

بهتر است به خاطر آنچه که هستی منفور باشی تا این که بخواهی به خاطر آن چه نیستی محبوب باشی

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد